نسخه قابل چاپ

نسخه وب

.......... عناوين بخش فرهنگ ............................................................

روز      ماه      سال      


۱۳۹۶/۰۹/۰۱ ۱۳:۳۰   »   «موضع مندی»،جانمایه شعر اصیل آیینی
۱۳۹۶/۰۹/۰۱ ۱۳:۲۸   »   درباره آیین سنتی عزاداری سقایی؛ یک بغل شعر و یک مشک آب
۱۳۹۶/۰۹/۰۱ ۱۳:۲۴   »   عوامل ماندگاری مرثیه محتشم کاشانی
۱۳۹۶/۰۸/۳۰ ۱۱:۲۲   »   استاد مهدوی‌راد: منبرهایی در صدا و سیما شنیدم که نصف آن مورد شک بود
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۱۱:۲۹   »   وقتی هنر نمایش ، آیینی می شود
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۱۱:۱۱   »   امام رضا(ع) و عزاداری بر سید الشهداء
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۱۱:۰۷   »   «عقل ستیزی» و «جنون ستایی» در شعر آیینی
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۱۰:۰۶   »   اشعار عاشورایی زنده‌یاد قیصر امین پور
۱۳۹۶/۰۸/۲۴ ۱۵:۱۷   »   آیا اسلام قابل اجراست؟ علامه طباطبایی چه پاسخی می‌دهد؟
۱۳۹۶/۰۸/۲۴ ۱۳:۵۴   »   شکل «دست» در کتیبه‌های عاشورایی نماد چیست؟
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ ۱۳:۳۱   »   اربعین حرکت تقریبی و تجلی چند وجهی ارتباطی
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ ۱۳:۱۲   »   تکلیف آوری عاشورا و چندگانه فقها
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ ۱۱:۱۰   »   عماد افروغ: عاشورا اثر هنری متعالی است/ بالاترین احسان، ایثار جان است
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ ۱۰:۱۱   »   سیدمجید بنی‌فاطمه: نباید در زندگی کسی سرک بکشیم/ مداحی فقط شور خواندن نیست
۱۳۹۶/۰۸/۲۱ ۱۶:۰۱   »   نباید عطش خود را با مقاتل تحریف شده رفع کنیم/ در برابر شعر آیینی کم‌لطفی کرده‌ایم
۱۳۹۶/۰۸/۲۱ ۱۲:۰۶   »   جزئیات خلق تابلوی ماجرای شهادت حضرت علی‌اکبر(ع) به سبک قهوه‌خانه‌ای
۱۳۹۶/۰۸/۲۱ ۱۱:۴۹   »   نوحه­‌خوانی شکل تکامل­‌یافته عزاداری­ها است/ متأسفانه بعضی‌ها نوحه‌سرایان را شاعر نمی‌نامند
۱۳۹۶/۰۸/۲۱ ۱۰:۵۳   »   هیئت خانگی؛‌ آن‌سر دنیا
۱۳۹۶/۰۸/۲۱ ۰۹:۰۸   »   عاشورا یک پرده نمایش از توحید تا معاد است/ ستمی که بر جهان می گذرد نیز اشک ریختنی است
۱۳۹۶/۰۸/۲۱ ۰۹:۰۱   »   «سرآغاز اصلاح عزاداری» منتشر شد


«12 3 4 5 6 7 8 9 10 »